=)


imorgon så blire att fara till Tåme och göra minilumpen. Jag har skrivit en del om det förut.
Jag hoppas att de blir kul, börgar bli ganska nervös nu. Synd att sanna inte ska med det hade blivit ssåå kul då. Men jag hoppas att det blir bra endå. Jag har igentligen ingen aning hur det kommer bli, men hoppas på det bästa.
Derimot så var packlistan lite difus så jag hoppas att jag har med mig allt, men om jag käner mig själv så har jag nog mer än nödvändigt som vanligt.
Jag blir i allla fall borta till på fredag förmiddag, men så fort jag kommer hem blire att fara på min farbrors bröllop. Det ska bli kul men inressant att se hur det blir. Dom fick för sig för två veckor sen att dom skulle gifta sig (alltså tre veckor på sig att planera), men allt kommer nog att gå finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0