sommar -08

Nu börgar sommarlovet gå mot sitt slut -tråkit tråkit, men oundvikligt.
Men jag har haft en bra sommar med guldstunder man kommer ihåg och lugna stunder som man kan tänka på när man läser läxor i vinter. Dessuntom så ska det bli kul att träffa klasskompisarna igen, jag har fått en sån bra klass att det inte alls känns så tungt att komma tillbaka till skolan. Jag är nöjd med min lije och jag känner att jag inte har nått att klaga på. Men det är klart att man skulle vilja kunna vakna 12 varja morgon och vara uppa halva natten. Men det är ju det man har helgerna för. 
   Bågskytte, sommarens nya nöje med kusinerna.
      Det har också blivit en hel del badning och snorkling.
 å glass=)

  Vi hade gulliga små ekorrungar i stugan i börgan av sommaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0