28/8-08

trött, trött trött...
imorgon är det skolfoto, inget jag längtar tilll. Jag gillar inte den där känslan att man måste vara så fin, den gör mig obekväm. Men jag tror att jag vet vad jag ska ha på mig, men känner mig fortfarande tveksam. Men om jag känner mig skälv så vet jag att det skulle jag göra vilka kläder jag än valde. Jag måste tänka positivt, alla kommer ändå bara att titta på det nån gång och sen är skolkattalågen glömd. Det är bara det att det är alla skellefteås ungdommar som ska titta i den "nån gång". Tur att man inte är en sån där som alla vet vem det är och ska kolla på. 
Jag har i alla fall tvättat allt som behöver tvättas och nu är det bara att ta på sig det imorgon och gå till skolan. Hoppas bara att man har en bra hårdag HAHA för jag kan inte "fixa håret" utan jag litar helt på tur;) hehe det brukar gå sådär;P 

Sen så ska jag till stugan i helgen. jag vet inte hur länge men nån dag, förmodligen kommer vi hem lördag eftermiddag. Ska bli sååååå skönt att komma ut till havet och bara njuta. Jag älskar det verkligen. Och om jag har tur blir det smörstekta kantareller från juviksskäret! 

Sen så ska jag på introduktionsutbildning 12-14 september till västerbottens försvarsmaktsungdom. Det ska bli sååå kul och jag längtar längtar. Det blir några kompisar från minilumpen som ska dit, vilket gör det ännu roligare att fara.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0