dan för dopparedan


Nu äre övningskörning för hela slanten. Jag och pappsen ska försöka att fara ut varje dag (fast inte den 24;) ). Det börjag facktiskt gå helt okej, men finns mycket som inte är bra än. Har inte fått in det  där med att backa, jag och bilen har lite olika viljor där;P Men det artar sig som sakt och jag hade tänkt ringa och anmäla mig till teorin snart. men det innebär ju att det är ett tag kvar och det finns inte en chans att jag hinner till just efter jag fyllt år:S Men så går det när man har planerat dåligt.
Men det känns så konstigt! Det känns inte som om jag blir 18 om 2 veckor, det finns inte. Jag känner mig snarare som om jag skulle behöva ta bort några år för att hinna med. men så funkar det inte och jag blir 18 den 7 vare sig jag vill det eller inte.
18, det låter så..stort, skrämmande stort. Men jag antar att det finns fördelar å.

Filmtips
  Skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0