Glad

Råhärlig helg! precis vad jag behövde!
I fredags så fick jag, Johanna H, Ellen och Miriam en strålande idé. Vi ska som projektarbete i trean fara som volontärer i två veckor till nått fattigt land, sen så ska vi skriva dagbok och sammanställa till en bok. (för att säga det i så få ord som möjligt). Jag och johanna var i alla fall helt lyriska hela dagen! Så pepp pepp pepp, nu måset vi ju genomföra det här tjejjer=D
Sen gick jag på stan att tag med johanna och shoppade den sista julkappen. Och efter det så träffades jag och Matilda på bussen där vi bestämde oss för att göra något. Så vi träffades efter maten och sen på kvällen så såg jag Matilda och Linnea på luciståget i ursviken.
Blev fredagen i väldigt korta drag dära men jag ska snart gå och lägag mig och orkar inte skriva mer utgående;)

Sen på lördagen så fick jag, tack gud, en jätte skön sovmorgon till halv 2=D Dessutom så bakade mamma bröd till jul så det lucktade gudomligt. Riktigt härlig att vakna upp till! Fast jag hade stält väckarn på 7 för att se lucia på tv, och jag satte på tvn. Men det var så himmla tråkit. det var typ sex stycken som stod på en upplyst scen, så man inte såg ljusen. Så jag halvsov  undertiden och stände av innan det hann sluta och somnade om. Det var ju inget mysigt eller fint med det, man såg ju inte ens ljusen;P
Sen på kvällen så blev det middag hos Matilda med ElinK och Linnea. Trevligt trevligt. Det var tacos. Sen så åkte vi in till stan och såg på bio. Gissa vad, inte så svårt att gissa direkt. Twilight. Den var jätte bra! Såklart. Men jag blev inte kär i Edward som alla andra, utan snarare kär i deras kärlek, tänk att känna så för någon! 

På söndgen (dag, i alla fall i ettt litet tag till;) ) Så var jag på avslutningsövning med FBU. Skitkul! vi var på bodaborg, och alla som har varit där vet hur himmla kul det är. 
det var också en personlig seger för mig. jag kände typ ingen när jag for dit. men jag överaskar mig skälv ständigt med att vara självsäker och inte ha några problem alls att prata och bli kompis med nya människor. något jag förut inte har varit så duktig på. Jag är stolt över mig skälv! Jag kan till och med ta för mig! Och inte bara stå i bakrunden och ha svaren men inte säga dom. 

det var som sagt helgen i korta drag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0