hejjhopp å julskänsla

Mår bättre nu och har kunnat äta normalt i två dar=) Trodde nästan att jag skulle kunna komma till skolan i fredags men det gick inte, hade inte energin för att orka ens det lilla vi hade komme vi fram till. Tråkit, men jag pratade med dom på telafon istället=) Jag pratade även med min engelskalärare om mitt betyg i engelskaA. Jag fick MVG=D lliiiite glad ja blev! Å sen hade mina fina klasskommpisar bett min arbetsmiljö&säkerhets lärare att ringa om mitt betyg å. Även där ett MVG=D! skitkul=D Så nu är jag ganska så stolt över mig själv:]

Sen idag så har familjen ställt fram julen, även granen. Vi brukar normalt inte göra de fören nån da före jul, men det ändrades de på i år. Igår kväll slog ja å in de få prsenter som jag har köpt iår. Det blir nämligen få men dyra numera. Har dock inte hämtat ut mamma å pappas än, ska göra de på måndag när jag å stina ska in till stan. Där ska vi änen leta lite jul å nyårs-kläder men jag har inte den BLEKASTE vad jag ska hitta på. Är nämligen inte så mycket för leggins men det finns typ inget fint om man inte har just leggins till. jag vet inte vad jag har emot leggins men jag gillar dom inte. Att ha på mig alltså, alla andra är jätte fina i dom. Men jag får väll hitta på nått, eller t.o.m ge mig;P

Sen måste jag bara tillägga hur mycket jag älskar att det går filmer, julfilmer, hela tiden på tv nu! Jag älskar det! Hela dan går dom. Jipppi:) hihi:]

 God Jul från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0