julafton

blev hyfsat lyckad i år. jag fick se mitt Kalle Anka som jag ville och det var inte alls lika besvärande stämning mellan oss kusefiner. Vi hade riktigt trevligt. Spelade spel å allt:D Hoppas att det fortsätter så. men jag har en ganska så vattentät teori om varför, och om den stämmer så var det här en engångsgrej. men jag vet inte om jag vågar säga vad för det kan vara så att nån av dom läser min blogg. Det är en långchansning att det är så men jag vågar inte chansa:S 
men nu var det ju trevligt så jag får börga klaga nästa gång jag ser dom istället(a) nu ska jag va possetiv:) 
här har ni några bilder från julafton i alla fall.. 

stina kramar tomten farbror Erik ska även hann krama tomten (dvs. farbror pelle;) )
stina kramar tomten - farbror Erik kramar även han Tomten (dvs farbror Pelle;)
 jag, Kusinerna oskar och Isak +Tomten hihi även Viktor var tvungen att krama tomten (dock under protest;P)
Jag, Oskar, isak, stina i backrunden - hehe Viktor kramar även han tomten (dock motvilligt;) 
Farmor i bakrunden tittar på alla barnbarn som får julklappar Farmor, jag, Oskar (som ser lite grym ut;P) och felix nere i hörnet
Farmor kollar på när hennes barnbarn får julklappar - Farmor. Jag, Oskar (som ser lite grymm ut;P) och på kanten felix. 
Kusefinerna posar med tomten Doglas, kusinernas söta hund
Kussefinerna posar med tomten - Doglas kusinernas söta hund
 Hahaha jag ser lite galen ut;P   Svanen och den fula ankungen hihi;)
hihi jag ser lite galen ut;P

Sen sov vi över hoss farmor. Mysigt mysigt. det är alltid kul att träffa farmor, nu hoppas jag bara att vi får det många till jular!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0