myspys de gillas<3

ojj nu vare en hel vecka sen jag skrev, sorry:S men jag har så himmla mycket med skolan, får inte en ledig stund.
I helgen blir det i alla fall att se på lucia i ursviken me matilda. Min lillasyster ska vara med. Sen får vi se om jag inte orkar mig upp för att se på tv lucia och sen kanske gå och lägga sig igen. Jag gillar som sånt där trams. det är så mysigt:) Traditioner är jag för, dom ska hållas tycker jag. kan inte riktigt förklara varför jag känner så men det känns som så.
Bästa traditionen för mig är julaftonsmorgonen. mamma tänder en massa ljus överallt i huset och sen väcker hon oss och vi äter den godaste frukosten på hela året med hembakat bröd, te, julskinka och lax för att bara nämna endel. Vi äter i bara tofflor och morgonrock eller pjamas och är lagon tjusiga i håret -råhärligt så skare vara=D Sen sätter vi oss på golvet på kuddar och filtar bredvid granen och utbyter julklappar. Hur mysigt som hälst! Synd att det bar aär en gång om året, för det är som magiskt. men kanske är det just det att det är så sällan som gör det så speciellt och magiskt. 
har varit och tagit kort hos en fotograf idag jag och stina. Ska bli en julklapp till mammsen å pappsen<3 Det var ganska kul, men man hade ont i käken efter att ha lett så länge haha;P Hoppas att det blir bra, ska hämta kartan med bilder att välja mellan imorgon efter skolan.

sen på lördag så blir det middag hoss matilda med kompisarna och sen blir det bio. Vi ska se Twilight=) då får vi se om alla hade rätt att den är så där himmla bra. men jag tvilar igentligen inte en sekund att den är det. Blir kul att se om man själv också bli kär i Edward som alla andra. får väll berätta det sen.  
Sen söndag blire till att skippa matchen mot thoren för att vara med på FBUavslutningen. Pirrigt värre eftersom jag inte känner att jag känner nån så väl. men det blir ett bar tillfälle till att träna på det där med att prata med okända människor. behöver verkligen det:]  

Sen lär nästa vecka bli ganska hektisk den med. den innehåller bl.a Matteprov:S, närinsläraläxa och hälsopedagigikinlämning :/ men min fina klass gör det värt att komma i alla fall=D Kram på er! Och så hoppas vi att Josse tänker på oss därborta i varma Egypten. Det är bäst för henne det som lämnade oss här i kylan;P

ps: Grattis till sanna (i efterskott idag dock) som äntligen fyllt 17! Nu får du vara lika gammal som jag i en månad;P hihi
Puss påre gummsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0