pluggpluggplugg:S

Jag har så JÄVLA mycket i veckan. Och jag orkar inte, ORKAR INTE! vi har haft en himmla skön termin men så lägger såklart alla (utom typ nån) alla prov å skit på två veckor. Hur tänker folket:O
Såhär ser vår vecka ut (+de dagar som redan varit):
Mån: ha kommit på ett ämne till det argumenterande talet som är nästa vecka. Och ha med material till det. (har inte gjort det än:S)
Tis: Näringslära läxförhör på kolhydrater (ändå lite, så det gick bra)
Ons: Teckenspråksprov (har inte börjat plugga än, men ska göra dte ikväll!) + att nu MÅSTE jag ha hittat ett änmne till svanskan (såklart inte gjort de än heller:S nån som har ett bra? jag tar tacksamt emot förslag!)
Tors: Psykologiprov på allt som vi har haft den här terminen:S (HUR MYCKET SOM HÄLST!:S)
Fre: Prov på arbetsmiljö och säkerhet, även där på det mästa som vi haft den här terminen, blir som ett kursprov:S 
Nästa vecka: 
*Ett tal på engelska (ska vara klart på fredag om jag inte har fel, har inte kommit på vad jag sk aprata om)
*En bokrecention på engelska, valfritt mellan muntlig eller skriftlig (har inte läst klart boken än:S).
*Ett argumenterande tal på svenskan till på onsdag(har ju fortfarande inte kommit på vad jag ska prata om, inte på engelskan heller:S)  
*Och så har jag engelska nationella muntligt nån gångunder den här tiden, vet inte när:S

Jag MÅSTE plugga nu, men jag är så himmla trött efter badet sista lektionen idag. Sådär pömsigt dåsig. Går inge bra tat koncentrera sig alls:(
Mina lår är som tegelstenar, så det går inge vidare att gå heller:(

men puss och kram från mig i alla fall
hoppas ni har det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0