=)

Är hemma för en kort stund efter en dag på golfbanan med mamma å pappa. Jag följde dom på 9 hål å sen gick vi korthålsbanan. Det gick piss! Men jag hade inte förväntat mig annat så jag försöker att inte sura. Derimot tror jag att jag nu har fått lite fögr i ansiket, brun för er som inte fattar;P Jag börgar nästan känna soltvång bara för att jag känner mig vit som en snögubbe - inte bra. Men jag hoppas på fint väder nu i stugan så att jag kanske kan ta vindsurfingbrädan ut på vattnet och sola där, då borde jag bli lite brun i alla fall. Även om det förmodligen inte kommer att kännas så eftersom jag dagar i ända nu är omringad av släckten, som allihopa är neger. Men förstapris vinner nog Morfar som nu redan i en månad har varit svart, svart! Han behöver bara se solen så blir han brun - De är oretvist:( menmen...

Vi har nu också två ekorrungar kring våran stuga, å rädd är dom inte. Dom är SÅÅÅÅ söta kan jag säga, och jag har fått några fina bilder som jag kanske lägger ut när jag får en chans.

puss å kram. Nu så ska jag fara, mamam å pappa börgar bli otåliga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0