Noret her I come!



Idag har jag jobbat min sista dag för i sommar, råå skönt måste jag säga men jag kommer ändå sakna delar av det.
Varför blir det så att man uppskattar saker först när dom börgar ta slut, är det en förbannelse bara jag har eller gäller det alla? Det är hur som hälst väldigt typiskt.
I alla fall så var personalen jätte goa idag och köpte winebröd till fikat eftersom det var min och Petras sista dag. Det är alltid skönt att få höra att andra uppskattar det man gör, det driver en liksom frammåt. Folk skulle bara lära sig att säga det under tidens gång och inte bara efter, det skulle ge så mycket. För det är alltid värdefult att få uppmuntran när man står i skiten (nästan ordagrant;)), då skulle allting gå så mycket lättare.  
Hehe men nu så har i alla fall jag och Petra satt ribban högt för er stackars ferijejobbare som kommer efter oss;P Men jag önskar er all lycka till -det blir lättare, jag lovar.
 
Ikväll far jag till min älskade stuga för att vila upp mig så att jag inte mentalt kolappsar. Jag ska läsa en massa böcker, sola, bada, åka vatteskidor, spela kort, umgås med min falilj och ta promenader på små mysiga grusvägar i skogen eller längs strandkanten. Härligt eller hur!
Men jag kommer nog inte, som ni säkert förstår, att skriva på ett tag. Så hare så jätte bra, å ta hand om er=) 
puss å kram 

 ♥!

Utsikt från våran altan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0