Hej å hå=)

 

Idag komme mamma på att vi skulle fara å se Mamma Mia på bio. Så vi satte oss i bilen och för hem. 
Det första jag gjorde var att ducha, gud va skönt det är med en duch som inte blir iskall efter 10 minuter! Och som inte har en så mesig stråle att man aldrig blir blöt! Sen ,så fort jag torkat håret, så plattade jag det. En annan helt underbar känsla, mitt hår har nämligen en egen vilja och är väldigt svårt att tämja. Vi tog  med vår gammla plattång till stugan men den fukar inte, och när jag väl har fått det platt med den så tar det bara en timme innan det är ett enda virrvarv igen -mycket störande! Därför har jag för vana att alltid sätta upp det i en knut när vi är i stugan, men det gör bara att jag tappar halva håret när jag väl ska förasöka reda ut det med en borste senare på kvällen.
Sen så for vi på halv sju visningen av Mamma Mia, och jag måste vara ärlig och säga att den överaskade. Man var mycket glad när man gick ut ifrån biosalongen. 
Det var en massa annars seriösa skådespelare som bjöd på sig skälv till gränsen av pinsamt. Men det gick hem och det ända som störde mig var Pierce Brosnan, som brukar spela James Bond, han kunde inte sjunga och jag störde mig på att han såg ut exakt som James Bond men i en rollkaraktär som var inte alls så seröst. Jag måste säga att jag inte allt tyckte att han skulle vara där, det störde mig. men de tyckte inte min familj eller de  bekanta vi pratade med efter filmen, så jag kanske bara är överkänslig.   
hård eller   Sentimental?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0