31/7-08

Idag har jag varit till umeå med matilda å hennes familj, riktigt trevligt. Vi åt god mat och shoppade. Jag behövde verkligen en sådan dag =)
Det var riktigt skönt att få vara med en kompis och få komma ifrån stugan. Det har nämligen börgat att bli spänd stämmning där. De är inte de att familjen börgar gå varandra på nerverna(men det händer) utan nu är det bråk på g, mellan de vuxna i släckten. Eller rättare sagt så är det en som inte kan komunicera och tror att alla är tankeläsare och är imot honnom på nått sätt. Det är väldigt jobbigt att höra eftersom han är någon som jag har sätt upp till i vissa stunder och nu känner jag mig sviken. 
Jag vet inte hur jag ska förlåta honnom, och vill väldigt gärna säga en hel del saker. Kanske är det inte bra om jag skulle ge igen med samma medicin, men han förtjänar att ta nes på jorden genom att bli kapad vid fotknölarna! 
Men ikväll är det bara att fara tillbaka och ta tjuren vid hornen - eller rättare sagt mamma å pappa ska ta tjuren vid hornen. Jag har varit tvungen att lova att inte vara där för det vet hur jag reagerar och säger saker jag inte borde i ilska. Men men jag får väll försöka att inte jaga upp mig och ta vara på sista dagarn i stugan innan det blir att vara i skellefteå igen.  

Annars så har det varit härligt varmt väder den här veckan, till och med i vattnet. Synd bara att det värkar vara slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0