25 juni

Idag var vi på kyrkholmen och åt vofflor med gamlingarna. Det var skitväder å dyrt så det var ingen jätte hitt men helt klart en omväxling. Men jag hade ju petra som som vanligt lyste upp tillvaron. Tack för de! 
Eftersom Petra började mycket senare än mig idag så har jag hålit till i tvättstugan helt själv. Det var inte alls lika kul, men man kan ju inte alltid ha kul på jobbet;P



Sen ville jag berätta att jag för ett tag sedan skickade in lemplighetsundersökningen till lumpen. Jag funderar faktisk på om jag ska göra lumpen. Men de är svårt att veta om man skulle klara de, eller hur det skulle bli. Men då hittade jag de här→   http://www.forsvarsutbildarna.se/umea/ungdom/minilumpen/ jag tyckte att det värkade jätte kul! Det är minilumpen, man får prova på hur det är i lumpen i 4 dagar å göra en massa saker. Det är gratis och nära skellefteå. Det är mellan den 4:de (måndag) och (torsdag) 8:de agusti Jag har redan frågat sanna om hon vill följa & hon skulle tänka på det, men om det är någon annan som vill följa så hör av dig det skulle vara jätte kul!! Jag är jätte peppad på att fara=D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0