28/6

Stadsfesten me vänner - kan de bli roligare!
Först så for jag dit på fredag kväll med Matilda, Linnea, Elin K och Erik. Vi tjejer åt på frasses innan å sen när erik kom så gick vi in på området. Först så var det E.M.D å man kan ju inte säga annat än att dom är fina att titta på;) Jag skulle inte alls säga att dom var dåliga som norran påstod, men bäst var dom när dom sjöng a cappella! Då hördes de att dom verkligen kan sjunga. När Europe upträdde blev de drag, vi vart olyckligtvis ihopklämda i mitten,och kastades runt som vantar, Haha, det var så många som skulle in eller ut så det blev en ända stor virvelvind just där vi stod;P Men de var kul ändå, vi gick dock iväg efter bara några låtar men kom tillbaka lagom till "Final countdown".
Vi träffade å Sanna å simon i allt vimmel å dom följde med oss stor del av kvällen, mycket kul eftersom jag inte träffar sanna så mycket nu.
Det blev en hel del gående å stående under kvällen så mina ben var i slutet nära att gå av vid knäna kändes de som;P

Jag vil också stolt tillägga att jag åkte karusell. Även om jag trodde att jag skulle dö så blev jag övertalad av Elin å Linnea. Det var faktiskt rå skojj, men de blev inte mer än en gång.

Sen så var vi där idag på dan, jag hittade ett par tygshorts på carlings på rean, å så åt vi våffla på pinne med chocklad. Det var gott faktiskt, å int lika dyrt som allt de andra.  
Senare på dan så for vi hem till mig å gjorde tacos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0