hihi

idag steg jag upp kvart i 6 för att hinna äta frokost å så innan 7 då jag börgar jobbet. DEt var extttttremt jobbigt att stiga upp kan ja säga! Sedan var förmiddagen ganska så tråkig för jag å Petra tappade bort varandra:S ..jaaa men de är inte lätt med alla koridorer hit och dit å så gick vi om varandra på lunchen. Men eftermiddagen blev desto roligare då vi hamnade i tvättstugan. Därinne är det varmt och skönt, och det är det bästa stället om man vill se ut som man jobbar för fullt med kanske inte gör det;) HAha skojja bah.. vi jobbade facktiskat! Sen så fick vi även efter ett tags försök, igång radion så då stod vi å digga musik samtidigt som vi vikt kläder. 

sen blev jag om möjligt på ännu bättre humör då jag såg ut i regnet och såg att mamma stod & väntade på mig med bilen aldelens utanför, så att jag skulle slippa gå hem i ösregnet. Tack mamma, jag älskar dig. 

Dessutom så vill jag tillägga att mina och petras teckningar blev jätte fina, HaHa det kanske kommer bilder sen på dom om ni har tur.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0