love ssnööööö

Frid och fröjd. Snön ligger nu tjockt på marken och jag älskar det! Skare vara kallt får det banne mig vara snö också, annars ger det ju inget. Lyssnar på jullåtar just nu, det är verkligen upplyftande! Dom är så possetiva! 
Hade engelska A nationella idag, läs och lysna delen. Det gick nog ganska bra tror jag. Vill inte vara överopptimistisk, för då går det säkert inge bra (men det gick bra, sådär bra att man känner sig lugn, och det händer mig inte ofta. Att jag är lugn altså, är aldrig lugn även om jag gjort det bra) Superskönt! Eller så är det dom hära julsångerna som får mig att känna mig så fridfull och harmonisk;P 
  

 
vinterbilder från ifjol, taget med min mobilkamera. -Vackert eller hur? 


-Sen en hälsning till sofia som far till London och lämnar mig ensam på tackenspråket. Ha så kul sofia och tänk på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0