tjabba

JA, ja vet att det var llläääännnnggggee sen jag skrev. Lite konstigt eftersom det har hänt så mycket kul att jag har haft en hel del att skriva om. men har inte tagit mig tid.
DEt har varit ha varit helloween. Då var jag med Matilda och elink, och vi bakade månstergoda muffins;) åt på dallas och såg på film. Det blev först  P.S I Love you - jätte gullig, jag som del lipsill jag är kunde inte låta bli att fälla några tårar. den rekomenderas! Efter det blev det Sex and the City - vad finns det att säga som inte är uppenbart, den var bra! Sist såg vi Sweeney Todd - HAhaha jag gillar konstiga filmer så den var av min smak, men helt klart lite knäpp. Men det var en trevlig överaskning att Johnny Depp kunde sjunga, ganska bra också!  
 
  

SEn på lördagen så blev det spelkväll hemma hoss mig med matilda, elink och linnea. Trevligt trevligt. Men jag blev typ tvärsjuk vid elva nån gång och blev jätte snuvig och nästan feber. men det var inga problem.

IGår så hade några i klassen tacokväll hoss malin. Vi hade skit kul och skrattade i mängder. En riktig tjejjkväll! Det måst vi göra igen, vi gör det alldelens för sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0