yyyeeeeeyyy!

VI VANN! glad glad glad. vi spelade innabandy match idag på musköten i umeå mot Dalen. Vi VANN med 3-1. Skit kul! VI ÄGDE matchen, förtom den lilla stund då dom fick in sitt mål, men annars så var det vi som hade boll. Det skulle igentligen ha blivit mer mål, men i är så dåliga på att sätta dom, Ja lova att skottstatistiken var nått i stil med 60-5 så mycket sköt vi. men ingen utdelning, i alla fall inte i den utsträckning som den borde ha varit. Men vi spede verkligen som ett lag, jag är så stolt över oss flickor! Alla var på och tog för sig. NU fortsätter vi såhär!
 
Sen så är jag verkligen utvilad nu. Jag somnade nämligen sju igår kväll. Det var inte tänkt för jag somna i kläder å allt. Dessutom var det varma kläder, mjulisbyxor och två tröjjor, så jag vaknade vid tio och butte till pjamas å sen somnade jag igen så fort ja la huvudet på kudden. Sen sov jag till tio nästa morgon. Så jag har sovit i femton timmar inatt, det kallar jag sova;P 
Fast ändå så känner jag att jag förmodligen skulle kunna gå och lägga mig och somna ganska fort om jag kände för det. Håller man på att bli sjuk?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0