hihi:]

  :]  


 Gjorde slingor i håret igår, men det blen lite många så det blev snarare helblont. Lite besviken för jag ville bara ha slingor:/ haha ;P Men gjort är gjort... så nu får jag leva med det. 
Men ni behöver ju inte säga nått så kanske ingen ser;P om jag har tur;P hehe 

Gårkvällen var trevlig. Var med Matilda å Linnea, vi spelade guitar hero och singstar. jag hade bara spelat guitar hero en gång förut så det gick väll sådär, men det blev då jubel då jag klarade en hel låt;P haha , men mot slutet gick det bättre. 
FIlmen vi tittade en stund på var i alla fall helt sjuk! Vem mördar den man älskar å sen lägger sig och kramar kroppen??? -Äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0