superduperhelg

Har haft en så otroligt skön helg.
Först på fredagen så for jag å mamma på stan i piteå, där jag hittade en jacka å en t-shirt.
Jag gjorde även nått jag aldrig gjort. Jag kom på bara sådär på en minut att jag skulle klippa mig, så vi gick till närmaste frisör och tog en droppintid. Det blev facktiskt ganska bra. Även om hon inte tog så mycket. Men hon visade mig hur jag skulle andvända mina lockar. jag har ju som alltid velat platta mitt hår för lockarna ser så konstiga ut. men nu så äre ändring på det och jag har fått veta vad jag gjort fel, eller inte gjort alls;P
 
såhär blev det då↑  
Sen fortsatte vi till Luleå där vi såg på första matchen för stina å pappa. Stinas lag hade norrlandsslutspel och pappa är lagledare så dom skulle h amatcher där hela helgen. Så jag å mamma har bott på hotel och sprungit på stan och sett på innebandy om vartannat. Allt var väldigt när varan å så det var perfekt. Sen så har jag ju även fått äta gott hela helgen och frukosten var jätte god.
Fast det blev inte så jätte mycket shoppat(även om mamma tycker de) De blev en tröjja, en orange shal, ett par skor(dyra dock) en prydnadsängel(kunde inte låta bli, den var så söt) och endel hårgrejjs. 
Sen var jag å mamma å såg på bio i lördags. Det blev Patrik 1,5 ,den var ganska bra. Fast vi hamnade på första raden i den minsta salong jag nogonsin sett och jag uppskattade det till att det var 3-2,5 meter fram till duken från våra stolar så under reklamen så blev jag alldelens snurrig. Men som tur var så gjorde dom nått med skärmen då skälva filmen börja så det gick ändå bra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0