surt

har varit ledig idag -skönt låter det som, eller hur? men igentligen så kan jag inte riktigt säga det:( mår inge vidare nämligen, kan inte äns ställa mig upp ur soffan utan att hela huvudet börgar snurra! Inte direkt kul:/
Funderar fortfarande på om jag ska fara på teckenspråkslextionen i morgon eller inte.. kan inte bestämma mig. Men jag måste försöka om jag ska kunna fara på match på lördag i övik. Vill verkligen inte missa den, har längtat nått otroligt efter att få spela innebandy nu. Jag missade träningsmatchen och en hel del träningar tack vara min pissiga praktik! och jag kommer även missa nästa match och nån till träning, så jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu! 
Tänk vad livet suger ibland
Det har varit en helt meningslös dag. har bara tittat på tv men inte riktigt tittat. Jag behöver inget mer meningslöst. Hela min tillvaro är meningslös tack vare praktiken. Jag känner mig meningslös och som om jag inte kan nånting. jag gör ingenting - det är helt klart ett slöseri med tid, tid då jag hade kunnat lära mig nått på skolan. hör ni det, på skolan! jag kan ärligt säga att jag längtar till skolan -det är inte normalt! Eller hur? Men så är det jag längtar till skolan! patetiskt..eller?

börjar få panik över vad jag ska göra med mitt liv, har inte en jävla aning vad jag vill jobba med. Panik panik panik. Och jag har hatat all min apu hittills. så jag börgar tro att jag inte passar i vården, men jag är inte intresserad av nått annat. Panik. Så fort jag säger det till nån så säger dom bara att jag har ju ett år till på mig, men vad om jag inte har kommit på det då? Panik

Kan man vara mer deppad som just nu. Men hoppas på att efter regn kommer solsken.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0