bllööö

okej, dom försöker verkligen! en eloge till mina handledare för de. Men det blir smått.. ja vet int.. typ patetiskt, när det blir saker som att bära en bok mågra meter och lägga den där eller hjälpa en att tvätta händerna. Sånna småsaker blire för mig, men varför klagar jag igentligen, jag fick ju hacka skinka och annans idag till salladen....dddöööööööhh! :(  
Men dom försöker!

igår var det universitetinformation på campus, och eftersom jag var ledig och lika i stan efter teckenspråklekionen så passade de. Men jag orkade inte stanna hela tiden utan gick efter halva, när man fått fika ;) Men jag fick träffa kompisar å så så de va helt klart värt att offra en del av min lediga dag:)

Sen i helgen så ska jag jobba, eller ha apu, prao, vad ni nu föredrar jag kallar det jobba. Även om jobba utan lön suger som det är så blir det änu pissigare just i helgen för jag missar våran match och har svårt att vara med kommpisar för att jag ska jobba på kvällen:( tråktråktråk.. men jag försöker vara possetiv. HAhaha även om jag gnäller här, men jag måset ju få ut mina aggretioner på nått sätt ;) Så ni får vara så snälla och stå ut ett tag;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0