plupp

Okej, helgen och fredagen har facktiskt varit helt okej på praoen. Jag har verkligen fått känna mig behövd, vilket är en helt underbar känsla! Hopps bara att det håller i sig. Mest så är det tack vare en av mina handledare som har gjort det så bra, Hon har hittat på mycket som jag kunnat göra och hjälpa med som faktiskt behövdes. Vi har dessutom suttit och pratat om allt mellan himmel och jord, stora som små saker. Trevligt minst sakt.  Å tack.
Ledig imorgon dock, härligt!

Lördagskvällen med matida och elin var helt klart behövd och vi hade som vanligt kul.
Det är underbart att ha sådana vänner, jag tror inte att jag säger det tillräckligt ofta. Men jag är verkligen tacksam för de kommpisar jag har. De gör livet lite roligare, nej mycket roligare. Så ta åt er av de, alla, tack för att jag får vara mig skälv! 
 
järngänget

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tackar själv, du lyser upp tillvaron bara genom att finnas. Galet fin bild på oss dessutom.. Haha, pepp på halloween :D

2008-10-20 @ 17:33:00
URL: http://mlarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0