HAHAHAxD

HAHa jag måste bara berätta vad som hände vi busshållplatsen idag;P
Jag å Emma stod å vänta på skelleftehamnsbussen å prata. Så kommer två killar fram bakom oss och säger:
-Ursäkta, men vi har slagit vad å..vem av oss tycker ni är snyggast?
HAHA jag å emma var tyst ett par sekunder innan vi fatta att vi hörde rätt;P  Sen tittar vi på varann å försöker att koma på nå att säga. 
det blev en hel de -ähh.. och -vi vet inte;S;P Å vi komenterade att dom såg väldigt lika ut. Vilket dom verkligen gjorde tyckte jag. Jag skulle då inte komma ihåg vem som var vem om jag fick höra vad dom hette;P men trotts våra -öhhh...ähhh..hmm, så bara stog dom kvar å ville ha ett svar.
Emma fråga hur gammla dom var igentligen å dom svara 13. sen gick dom efter några till -öhh, å -ähh;P
HAHAHAHA vi var som i lite smått chock, vi hade inte förväntat oss de alls! Och vi kände oss lite inträgnda i ett hörn när dom verkligen ville ha ett svar, vilket dom inte fick;P
Det är inte så lätt att bara säga nån, de skulle ju såra den andra. Å så såg ingen av dom nå vidare bra ut heller;PxD
Men vi fick oss dagens skratt i alla fallxD HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0