heellöö

Jag vet att jag är sen på att skriva, men jag tar mig aldrig för att göra det:] I alla fall så det som har hänt är att..
jag har varit på försvarsmaktens ungdoms introduktionsutbildning, eller va det nu heter. Käns lite mysko att jag inte kan säga vad det är:S;P Men där var det i alla fall trevligt som vanligt. Vi har fått ut utrustning som nur står i min källare med uniform, proppad ryggsäck å hela köret. Det var lite bökigt att få hem det och kommer vara lika bökit att ta med nästa gång, men det fixar sig nog. Lite roligt var det i alla fall att alla stirra på oss när vi kom gående i uniformerna på bussstationen. Hihi det var lite skojj. 
   

Sen så har jag varit ute och fotat med Matilda å Erik. Därimot finns det nog inga fian bilder på mig för jag har en tendens att bli suddig för att jag rör mig för mycket;P HAHA Det blir typ alltid så;P
Annars så har det varit en hel del plugg och läxa den här veckan. Riktigt jobbigt, och jag tror inte att det gick så bra på matteprovet som jag hade velat, men det är inget att göra för de. Därimot så gick dikterna på svenska bättre än väntat då jag fick nått fnatt på slutet å bara spottade ut dikter. Så tilllslut blev det sju stycken. Fast om dom är nå bra vet jag inte. Men mängd det har jag;P 
Historian blev jag inte heller så nöjd me, men förhoppningsvis så var den inte viktig för betyget. För då blir jag lite ledsen. 
Sen i veckan så måste jag göra klart arbetsmiljö och säkerhet, fast jag har typ fastna å vet inte riktigt hur jag ska komma loss:S -inge kul.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0