hoppsi

Okej.. ja vet att det var länge sen jag skrev, nej jätte länge sen! Men jag har inte orkat eller inte haft tid eller inte känt för det... olika varje dag;P 
För att uppdattera er så kan jag berätta att jag nu har APU på ett gruppboende i ursviken, styrmansgatan 3 (gamla posten. jag vet inte varför det heter samma som gatuadressen, men dom har då inget annat namn. 
Jag har varit där i snart två veckor och det funkar ganska bra. Har börjat lära känna alla och slutat stå som ett fån som inte vet vad som ska göras. Fast om jag ska vara ärlig så verkar det inte som något jag skulle kunna jobba med. Man gör i princip det man gör hemma fast med brukarna. Lite tråkit. Sen så är dagarna ofta väldigt långtråkiga, det händer inte specielt mycke. 
 *Sen hade jag jätte roligt med kompisarna i fredags. Vi gick på stan, var kullturella;) och såg på film.
 *Jag var i stugan i helgen. Det är så skönt där på hösten. Hur mysigt är det inte när det är aldelelns stjärnklart och så becksvart att man inte ser någonting annat än ljuset från stugan, och man hör hur havet är aldelens vilt bara 30 meter ifrån dig, men ändå är det ingen vind eller bara en lite ljummen bris.    
-Magiskt tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0