puss på stugan..

Stugan förra helgen var helt klart härligt..!
Vi plockade kantareller ute på ljuviksskäret, å jag har riktiga ögon för det där nu för jag hittade riktigt mycket;) Sen smörstekte vi dom å åt med lite salt -rrååååå gott!! Sen blev vi så peppade så vi fortsatte med att plocka lite lingon och jag å stina tog oss även långt in i skogen för at plocka blåbär. Vi var riktigt stolta över oss själva. Men bäst var belöningen när vi komm hem å mamma bakade blåbärskaka av dom, mums! 
Det är verlkigen härligt i stugan så här på hösten. jag vet inte hur jag ska förklara det, men det lukar gott och vindarna är konstigt nog nästan ljumma. Det är minst sagt avkopplande.
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0