Inte min bästa dag

Började med en sovmorgon, så då passade ja på att sticka in nosen hos cheferna på trivseln för att hör aom sommarjobbet. När man skulle få veta å så. å självklart med min otur som följer mig var jag än går så sa hon nått i stil med att: nej men de tillsatte vi ganska snabbt å för ett tag sen. Vi kommer att ta dom vi hade förra året! det blev som lätt å bra så. Jo pyttsann!! grrrrrrrrrrr!!! Idiot!!!! Jag blir galen! Dom hade ringt mig, ringt mig! å frågat om jag ville sommarjobba där. Till johanna å johanna hade de sagt att de typ inte ens behövde göar sig besväret att söka nått annat för dom skulle förmodligen få de! I helvete heller! Å int ens får man veta de så att man kanske hade hunnit söka nått annat trotts att dom i princip för en att tro att vi såklart skulle få jobbet. Men det var klantigt av oss att inte ta det säkra före det osäkra! Så nu står vi här utan sommarjobb:( åååh.. jag har velat gråta hela dan:(:(!  jag blir så arg å lessen!
jag är 18, har körkort, en omvårdnadsutbildning och har jobbat där förut,  å jag tror att jag gjorde ett gott intryck! Men ändå så blire såhär:O Jag borde vara efterlängtad på arbetsmarknaden innom vården! Nej men då ger dom jobbet till, i all afall en, inte ens jobbar utan bara klagar. Helt otroligt!
ledsen blir man! å att dom inte kunde åtminstonde säga de:O? Å att dom kunde lova sådär men inte hålla:O? Fy fan!

sen hade jag gymnasiekonsär:(:S Jag skulle sjunga en låt, Tomorrow blev det, å så få betyg på det:S man kan nämligen få så att det räknas in i studieplanen å få betyg på det. å det var jag dumm och gjorde. Jag hade ont i halsen, var SKIT  nervös och det hjälpte ju inte att alla var jätteduktiga:S! Så det blev ganska så skakig sång och jag minns inte så mke för ja var i svimmtillstånd ett tag där tror ja;P Mamma å pappa säger att det var bra, men alla vat att föreldrar inte är partiska, så de gilla inte när de säger de! Så jagvet inte riktigt hur det vart förutom från mitt eget omdämme -Att det gick piss! Men det är bara att leva med. 

Sen suger vädret! kan det inte bli sådär fint med sol och varmt igen? De skulle sitta fint då det är så grått för mig ändå.
ska bli kul med valborgs med kompisarna å lagfesten i alla fall. sen kanske det blir nå fler inslag av vänner hoppas ja!

gonatt sovgott kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0