london.. längtar så jag spricker!

Snart så, snartsnart!↑ hihi å så himmla kul de ska bli=D
min nya mys tröjjanån vecka sen.. men:]

har haft en bra vecka å kan inte just nu komma på nått att klaga över. Ikväll vart det frassen å bio med Josse å Hanna. trevligt värre! Vi såg monster vs aliens:] lite smått pinsamt då alla gick in till the fast and the furius(stavfel?) å vi gick bakom femåringarna in till barnfilmen, hihi;P mne kul var den i alla fall. Men jag fattar inte attt de har politiska skämt i en barnfilm, men jag skrattade då, men jag var en av få:]
Igår så planerade jag sofia å ellen londonresan i lite mer datalj å sen så for vi till ica kvantum med sara å införskaffade lite gott!:] Det blev hannas recept som följdes, så det blev "Dunder(engelskt uttal)-tårta". Då har man först en kladdkaka som botten å på det lite grädde å krossade maränger, sen her man på en till kladdkaka på det å her resterande grädde och maräng på toppen. Vi hade även på lite smarties så den blev inte bara god utan snygg också;) Mätt blev man i alla fall, och lätt illamående var man då man gick mot bussen:] (kanske hade man ätit för mycket?;))   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0