nerverna kickar in..:]

En dag kvar i skolan, eller en ½ till och med:D! Sen kommer det efterlängtade påsklovet.
ska försöka packa det mästa till London imorgon innan jag far till stugan några dagar, men vi får se hur det går me de;P Jag far ju i alla fall som sakt till stugan♥ nu och är där till på söndag. Vi ska bada vårt årliga bastubad med isvak(flera ggr om jag får bestämma;)) å ha det mysigt framför brasan. Derimot så har vi inget vatten å måste gå på utedass, mindre trevligt. men det är en del av de hela och lite av charmen;):]
Sen på måndag kommer den efterlängtade dagen då vi beger oss till Umeå bst för att sedan åka vääääldigt länge i buss ner till stockholm å därifrån vidare till skavsta flygplats där vi flyger till London. Kan inte fatta att det är så nära. Har längtat så himmla länge nu att det känns overkligt. men KUUUUULL skare bli, som satan!:D vi ska åka london eye, se en massa, shoppa mer än massa(A) å gå mer än mäst;)  Vi kommer hem sensent på söndag så jag kommer att vara jätte trött på skolan på måndag:]

pussar&kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0