håller på bli sjuk:(

håller på att bli sjuk så jag var tvungen att titta på träningen istället för att vara med:(! Å de va sista för sesongen så det var extra tragiskt!:( Har jätte ont i halsen och huvudvärk som känns som en tjock dimma som blixtrar till då och då:S Inte bra! Men jag har tagit en c-vitamin brustablett å drukit vaniljte å honung. sen har mamma även letat fram moucoangin(stavningen?) från våra gömmor som ska lindra halsont. Så det sk anog funka tillsammans med en ipren några ggr per dag;):S haha
Men jag får verkligen int ebli sjuk nu, har inte tid att vara de! De är ju valborg å så ska vi ha lagfest. Sen är det ju sånna där andra grejjer som plugg å så, men dom är ändå bara jobbiga(a);)

Sen har vi varit på TankensTrädgård prisutdelningen idag. De är en diktbok som alla 2or skriver till å så väljs endel ut till boken, å vissa får även pris. Det här året var det på ämnet "ocencurerat" som det skrevs. Malin fick pris för sin, men det var förståligt för den var hur bra som helst tyckta ja! Även jag fick vara me, då jag hade en dikt me (anonym dock;)) å så var min mun(x4) me på bild då matilda hade lånat den en stund och fotat och så. Syntes tydligen ändå lite att de va ja, men jag har väll speciella tänder;S;)
sofia hade ju gjort omslaget, som var väldigt fint. Å de fanns ganska många bra dikter i boken.

imorgon blire grilla me Matilda ElinK och Linnea:D ska bli skojj! får se om vi tittar förbi brasan.

Men nu så ska jag vila upp mig inför en lång morgondag, som förmodligen kommer vara extra jobbig pga halsen å huvet:S
sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0