dagen före måndag

klassfesten igår var kul. Så himmmla fin klass vi ä!! kommer sakna er när gymnasiet tar slut!

idag så bjöd mamma å pappa mig & stina på lunch på matfesten -gott gott, men var lite för mke männniskor där för min smak. Gillar inte när det blir för mke trängsel:S Sen gick ja & stina på stan en timma. hittade inget eftersom jag redan synat stan när ja va där me mamma igår på dan. Vi var där mella halv 11 å 4 så de hann bli endel inköp. Men min lön har ju kommigt så jag känner mig lite rik just nu:] inget bra, för jag behöver spara endel. Men ett par välbehövda jeans och tre tröjjor från gina blev det, och en till tröja från jc å ett vitt linne från veromoda. Så jag var ganska nöjd, men lite väl dyrt i slutändan som sakt:S  

försökte hitta en bra hårfärg som hastigast idag inna jag for hem från stan. men det fick min panik att bara växa:S Jag är så dålig på sånt där. Om de är någon som är duktig å känner sig på ett hjälpande humör någon gång så skulle de tacksamt tas emot(A)    

nu har jag lite läxa som måste göras, mot min vilja men ändå. 
puss å hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0