helgen

helgen har spenderats med kompisar och mamma tycker att jag har i princip bott hos matilda, och jag kan nästan hålla med. Men det har varit väldigt kul och har träffat endel som det var för länge sen sist.

lördag såg vi hela greveholm. Jag var den ända som skrek till då skelettet hoppade fram, men det är bara för att jag inte gillar överaskningsmoment och inte var bered:] haha.
söndag var det pepparkakshusbak, lite buzz me monster och så torterade vi oss igenom lite anna ankas jul. Om det får högre tittarsifror än Kalle Anka på julafton måste jag säga att jag inte bara skäms, det skulle kännas lite mindre tragiskt om vi blev utrotade på något sätt då männskligheten ändå är påväg till helvettet! Haha kanske inte menar det med så starka ord men ni förstår vad jag menar. Om ni tittar på Anna Ankas Jul på julafton så rekomendrer jag psykologisk hjälp!


inget är mer jul!


Kommentarer
Postat av: MLA

Haha, du är mer än välkommen att flytta in här ;)

vi hade superkul =)

2009-12-22 @ 21:34:24
URL: http://itslogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0