det snöar

okej jag insåg just att jag inte har uppdaterat sen i tisdags. dålig dåligt. De har inte varit bristen på saker att skriva, bara att ingen skrivlust infunnit sig. 
Men jag ska försöka komma ihåg veckan så ja kan sammanfatta.

Onsadag: hade sovmorgon till 9 men missade 2 bussar:S(A) så jag hann inte in till stan innan historian var slut. men de såg bara nån tråkig film om Fords historia eller nått sånt, så jag gråter inte. På religionen fick vi börja se film(vägen till Betlehem) så de va helt okej.
Sen kom vi till det som spökat mig i veckor -svenskabetyget. Har varit lite orolig för att jag inte skulle få mvg då jag var besviken över mina nationella prov och den sista uppgiften vi hade. Men de gick bra och jag oroade mig för ingenting då jag fick mvg på båda nationella och uppgiften(a) så det var skönt att kunna slappna av nu när de gick vägen. Men jag kände att det där var ett betyg som betydde nått för mig. Nu får jag bara vänta till januari då jag får det fruktade samhällsB betyget(har inet heller fått veta hur det  gick på det sista provet. Sen har jag flera (mindre bra)prov som jag sak få tillbaka. Måste lägga skolan bakom mig i tre veckor nu! annars kommer jag inte orka!  
Sen hade ja min (kankse)sista rahab träning, då mitt knä är så gott som bra nu=)  

Thi Chi

Torsdag: Såg klart filmen på religionen. Sen hade vi Thi Chi=) var jätte kul och man blev så glad och avslappnad! jag älskar verkligen kinesisk medicinens synsätt på kropp och själ! Så då vandrade tankarna till att "tänk om man kunde fara till kina och studera kinesisk medicin sen när man gått ut skolan" vore superkul.
På sjukvården fick vi veta var vi ska vara på praktiken v.12. jag fick det jag ville -Kirurgen 2, post- och preoperativ vård (svenska: före/eftervård) till större operationer, så stora som det finns på skelleftelassaret dvs.

Fredag: var egentligen ledig, men hade projektarbete. så vi tog en liten sovmorgon och började halv 11. sen satt vi till 2 nånting minus luchen som tog lite tid då vi hittade mke att prata om. Sen vart det stan och ett sista och lyckat försök att inhandla de sista julklapparna.


Ps. GRATTIS SANNA TILL KÖRKORTET=D hoppas det har sjunkit in nu;)?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0