en bra jul!


Lite i efterhand då jag inte hann igår:]


många fina julklappar! många mysiga stunder!

men bäst var nog:

(vi fick den tilsammmans hela familjen)
haha stackars mamma å pappa som fick kämpa för att hålla ett pokerface då jag höll på att tjata igäl mig på att vi skulle köpa den på mellandagsrean (jag var inte villig att ge mig innan de gett med sig) ;)(A) haha men destå roligare när de väl fick ge oss den.
Det kommer bilder när jag får tid. de är inte så bra än men..haha.

Imorgon bär det av till Robban(dvs. Robertsfors) för att fira jul med andra släkten. Måste nog ställa väckarn så jag hinner. Men slutar nog med att jag springer omkring i cirklar av stress i slutet ändå;) jag är verkligen inte stresstålig, och ryter till om jag känner mig trängd:] men min familj vet som tur va om detta och tar förhoppningsvis inte åt sig.
Ska bi kul att få rå om farmor litegrann iaf. Vi sover hoss henne som vanligt och kommer hem söndag.

hare gott å ät bara det som är godast! de är mitt sätt att sålla lite;) men just nu funkar det inte så bra(A)
Julkramar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0