Grattis josse till körkortet!!=D

i allmänt konstig dag:S;P 
ska spela DM-match mot elitserielaget idag. Borde vara mer taggad än jag är. Men har haft en som sakt lite små dålig dag. Vaknade nog på fel sida:S (fick näsblod imorse -brukar aldrig få de)

Hahaha somnade då på tinget, då vi skulle se på en rättegång:](A) Inte de att det var ett tråkit fall, var riktigt intressant, men den åtalade var ryss så allt översattes av en tolk på högtalartelefon till ryska. (Deras meningar är inte korta:O) och så skulle ju de översättas efter varje mening så samanhanget var inte så sammanhängt så att säga;) dessutom tog de en väääldig tid till allt. De va synd att vi inte hann se vittnet, hade varit kul. Men jag somnade lutandes mot sannas knä och märkte som inte att ja höll på att somna tills ja vakna me ett jäkla ryck, haha:O(A) å de va ju inte mke ljud i salen så jag tror alla hörde mitt flämt då ja satte mig raklång upp:]:S Haha tror jag råka sparka till Leif, vår lärare, som att framför mig också:] Haha men lite kul vare(A)

sen blir jag bara mer å mer stressad av allt. Har ingen som hällst stresstålighet, utan vill sätta mig ner på golvet och gråta bort den så fort de är nått. Men hitils så har jag då lagt band på mig själv;) 
Men guu va irriterad ja vart på sjukvården idag! bllääää jag hatar när saker inte är som de ska. -Stress nivet;):S

Ska bli så jävla skönt med jullov att jag tror jag tar tvdosan och spolar fram liite..;) 

sen kan jag ju tilllägga att jag inte klarar av att nån är besviken på mig. Särskilt när jag inte kan göra nått åt de. Har enda sen jag varit liten haft en tendens att ta åt mig mer än jag ska.  
Så Helen.. jag är väldigt lessen men jag prioriterar innebandyn först. sorry!
Innebandymatch mot elitserielaget vs. ett julmedley på tre låtar+ en till kort låt. (de är inte enns vidare bra)
=det första alternativet vinner med storsteg!

Engelska provet imorn kan ju ** ***! orkar inte! Får visa hur lite jag har lärt mig på hennes lektioner. :(
(får se om jag kanske har en gnutta energi efter matchen till att plugga, annars..)

nu ska ja göra mig redo för att få storstryk;) kunde inte ha gjort de på ett roligare sätt;)=) haha
kramis


Kommentarer
Postat av: sara

glömde fråga idag, vad blev matchen? :D

2009-12-09 @ 16:18:19
URL: http://restraint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0