mke å göra

Ska försöka ta mig upp imorn så ja får nått gjort!
Ska göra svenska som förstaprioritering (sjukt mke å ja sitter fast:() sen ska ja till å me försöka ta mig ut, om de är bra väder, och springa (chock:O) så ja kan göra nått på innebandyplan. har inte lyckats så bra som jag skulle kunna hittils för att jag inte orkat:( Men ska se om jag hittar nått kryphål där jag kan klämma in lite tid för löpning. (blir svårt då jag har krav på ljus ute(A)) Men jag ska försöka
Sen har jag plugg till NKprovet. Gjorde endel ikväll men inte allt å så ska man ju kunna de å:S döööööö..!
stackars sanna♥ då jag inte vet om jag har tid till att göra nått på redovisningen till på måndag. Men huvudsaken hon kan det så hennes betyg blir bra. har ju som tidigare sagt gett upp för länge sen på den kursen. Men synd för ämnet vi ska redovisa, kvinnovåld, är riktigt intressant. Typ första gången det har varit kul med ett arbete på den kursen=)

match på söndag=) har egentligen inte tid, men jag får offra skolan:]:S
Sen har vi en till match, DM mot elitserielaget på tisdag. jag skulle ha haft julkonsär då men de blir de inget av. Ska bara säga de till min sånglärare som kommer bli lite ledsen då vi redan tränat in sånger (å hon för en gång skull av många försök fått med mig -brukar inte vilja:]), men jag kan ju omöjligt båda! Å jag kommer ångra mig om jag inte spelar matchen! 
 

Nu ska jag sova å drömma söta drömmar (förhoppningsvis) =) sovgotti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0