pusst..

svenska muntilga talet AVKLARAT√ yeeee..
dom sa då att da va bra så ja litar på de å lungnar ner mig över betyget. Bara 2 veckor innan ja får veta så. (mensnällasnaällatrebokstäver(A))

Har jävligt mke nu frammöver:(!!
börjar med att jag har ergonomiuppgift på minst 2 sidor som ska in imorn. Å har ja gjort nått? Nej, såklart jag inte har. har ju haft en massa annat!:S
så vi får se hude går me de. Kan ju bara säga att de är tur vi fick sovmorgon imorn. kommer kanska bli en lång natt. Men ska försöka att göra klart de innan läggdax -har lovat malin och sara!
sen blire tufft! har en stor inlämning, en redovisning och ett större prov på måndag:(:S Inte kul! De är inlänimng i svenska -barndomsskildringar, redovisning i kvinnovåld på samhällsB(vi måste träffas sanna?), å så ett prov i Naturkunskap. det är prov på allt vi har gjort den här terminen dvs. ett kapitel haha -men luras inte de är sjukt mke. är lite sur att allt blev på ett prov. Hur f*n ska vi kunna få in allt de där i huvet?:O Å så hjälper de ju inte tat ja inte har gjort klart nån av de 49 frågorna vi ska h agjort å kunna:]
de är bara att inse att jag är körd!!
sjuktsjuktsjukt.

har även match i helgen (om ja blir uttagen, har inte varit så bra:]).
Fick erbjudande att jobba hela helgen om jag velat:( men kände att de skulle ja inte fixa utpå allt -väggen nästa i sånna fall!

Kommentarer
Postat av: sara

Nej Elin, inget arbete efter tolv, för du har lovat nu!



Och provet på naturkunskapen kommer alla vara körda i.. Men det är bara tänka som blommor gör, typ koldioxid, klorofyll och sånt ;o

2009-12-02 @ 19:24:25
URL: http://restraint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0