snart jul:O

♦Provet i går gick som väntat -sådär alltså:S
♦Vi fick inte tillbaka nått av de två proven vi hoppats på:/
♦Studiebesök idag hos polisen. Kul. men jag blev tyst som en sten som vanligt i sånna sitvationer:S
♦skönt med träningen idag
♦Blir dock inga matcher i helgen då både är instälda
♦Blir till att spendera helgen med saknade kompisar istället 
♦Har en läxa kvar, men har svårt att ta mig i kragen å göra den
♦Alla andra verkar slippa skolan en hel del i veckan -Vi missar bara några få lektioner:/
har jag glömt nåt? haha


Jul kommer bli superbra! kom hit Farmor!!=) Snälla..?! skulle göra min jul!
♥Ska göra julmat tillsammans med mormor, mamma å stina -vi gör det till en heldag=)
♥traditionsenlig uppesittarkväll Med mormor och morfar(hjärta). Förhoppningsvis kommer även farmor hit då=D
♥Om farmor kommer hit så får hon vara med på vårat julmys på morgonen (bästa me julen!!) å kanske även me till släkten(mammas sida) på kvällen=)  

Matilda är me i Norran=D

http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article373569.ece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0