tripp till robban

annandagen var som väntat(men lite dåligare:/ men den hade sina små stunder). Blev en hel del körande för mig då jag var den ända med körkort som inte drukit eller som inte var på vift. HAha fick hämta upp min kusin och hans flickvänn då hans bil inte startade;P 
Blev mest en massa tv för mig å stina. Men jag måste säga att pressentleken var riktigt kul! Den gör vi till en årlig grejj tror jag=)!  

Sov som en stock i farmors hårda men förvånande sköna beddsoffa. fast uppvaknandet var det motsatta då vår numera kameragalna mamma komme in och tog kort -Med blixt!:o :S å så vart de lite fel för hon så blixten blinka några ggr innan den faktiskt tog kortet:S Den ändå som vart mer störd än jag var stina som blixtrade till hon med, fast var mer aggrasiv än den från kameran. Haha;)

traditionenliga frukosten med mke julskinka och andra rester tillsammans med te i framors kök var lika trevligt som vanligt=) sen var vi tvungna att fara då vi ville köra bil medans det fortfarande var ljust pga det dåliga vädret. haha sen var vår bil översnöad. man såg bara formen och den blå färgen i höjd med handtagen där bilen hade en sån lutning att snön bara rann av. 
Färden hem var inte så kul heller å vi satt alla på helspänn hela vägen då vi körde förbi flera bilar i liggandes diket, endel översnöede från dan innan och endel med poliser och bärningsbil i fullt arbete. Men såg inte bilen som var före en utan kunde skymta bakljusen(om de inte var översnöade) eller konturen i vissa lägen tex. kurvor. Lite läskigt! inte enns lastbilarna syntes förenn de kom riktogt nära:S   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0