11/2 09

Soligt vinterväder, och trots mina 2 prov imorgon så har jag tagit mig lite tid att gå en kort prommis i skogen ovanför vårt hus. Det var riktigt härligt, nästan så att man önskar att man skulle ha haft en hund att busa med i snön;)

Tog lite bilder.. (sorry för dålig kvalla)
          
å så blev man lite ego:].. (inte så fina men de bjuder ja på)
 vill bara påpeka att min grå dunjacka är huuur skön som hälst!;;]

Sen vare ju som lite av en snöstorn helgen som va, å då togs bla de här..

ps: tack gode gud för snöslungan, den räddade mig från en hel del skottning<3:]

nejnu så ska jag stressa in lite kunskap i hjärnan å hoppas att den sitter i sig till imorgon;) De är inte lätt den här gången! För filosofin med en massa filosofer å vad de tyckte osv + olika typer av kunskaper(hatar att allt har namn) +massa begrepp:S
Sen som grädden på moset så skrämde lärarn upp mig rejält när hon sa det att det mäst kommmer vara sånna där långa frågor som kräver långa utvecklade svar:S:S:S:S
Så de blir pinsamt när vi får tillbaka de. För jag går ju filosofi med NV å dom är typ jätteduktiga på just det att trycka in information i huvudet har jag fått för mig, så det lär bli bara jag som inte fattar ett dugg. För jag skojjar inte när jag säger att jag inte fattar nada. Det är som om det är kortslutning i hjärnan. Jag känner typ för att gråta:S
Sen så är det teorigruppprov på sista teorilektionen:S Å de lär ju inte heller gå bra efetrsom jag inte ens har hunnit gå igenom halva boken. Så lyck atill till mig som ska läsa allt det där i natt!! Jag kommer vara ett vrak imorgon. Tur att man har sovmorgon rätt länge endå, den kunde inte ha kommit mer passande!

Sen så kan jag ju passa på att avsluta lite mer glatt genom att säga att min svenska redovisning gick hyfasat endå. Den blev bara för 3-4 stycken dock;)pga en massa sjukdom å så. Men det var ganska så skönt;) Och även omja drog ut på tiden (har försökt att inte göra de, för att ja gör de varja gång;]) så tyckte jag att svenskaläraren log. Så jag hoppas att hon gillade det, för de är ju de som är huvudsaken. Men jag tror nog att det där med muntlig svenskaredovisning är en av mina starkare sidor (såvida de inte är för jätte många eller sånna ja int känner så bra), om ja får skryta:](a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0