jobbigt när det inte går lätt, å som man vill!

Jag blir gaaalen på den där himmla 20min redovisningen. Jag blir aldrig klar å vet int va jag ska hitta på:( jag vill säga en massa men då äre int sånt som man ska säga enligt pappret. Å de som så på pappret vet jag inte hur jag ska förklara på ett förståligt sätt. Yoga är som svårt att prata om så det förstås, för de är som väldigt diffust å filosofiskt och så, går inte på ett precist sätt bäretta fackta. Å så vet jag inte vad jag ska hitta på för att "få klassen delaktig":S För om man ska göra togaställningar så ska man ju som hälst vara uppvärmd för att inte sträcka på sig. Å jag kan inte ta meditation för de är några som bara har om de. ahh.. jobbigt, huvudverk inkommande. å då har jag typ int börja på det skriftliga:S!



Men nu orkar jag då inte tänka på det mer å ska ta å sussa nu så att jag inte gäspar mig igenom körlektionen imorgon på morron.
gonattkramis   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0