ajajaj

Blir bara sjukare å sjukare! Halsen imorse var inte rolig!! och jag är rädd att förkylningen letar sig ner luftstrupen och det skrämmer mig:S Men jag hoppas att det börjar bli bättre snart så att jag får känna mig som en människa igen. för just nu är det mäst en röra jag ser i spegeln(som jag ändå undviker i största mån så gott jag kan!). sen har tv programmen inte varit de bästa i veckan, inga bra filmer heller. men ikväll blire nog bättre. Det är både Greek, bones å holiday:D så det blir råbra. Hoppas bara att jag inte hostar genom allt så att jag inte hinner se:]

Har inte hunnit gör nån läxa heller, eller hunnit å hunnit. Jag har inte haft energin att ens försöka. Det suger för jag har så jävla mycket att göra:S!
Jag ska läsa Förnuft och känsla(även om jag valt den själv så är det segläst, har så himmla gammalt språk, men jag ska banne mig klara mig igenom den!). jag missade historiaprovet som jag då kommer måsta göra senare å jag kan det inte:S Jag ligger efter i matten(en hel del). Å sak läsa lite ur en filosofibok. Måste skriva in på datorn det jag å sofia ska ha på våran ledarledda lektion(som ska in på tisdag:S) . Sen skulle jag behöva städa rummet, men kommer alldrig att orka:S     

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0