Welcome Wikmans

Nu äre städning som gäller för att huset ska se någorlunda ut tills vi får besök i helgen. Å jag kan ju avslöja att det behövdes en ordentlig upprörning av mitt golv, som var täckt av allt möjjligt som inte skulle vara där;P men det börjar arta sig och ser ändå hyfsat ut nu, bara lite damsugning å så kvar. Sen är jag redo för Övikarna. Hoppas att vi får lika kul som vi brukar!=)

Har två matcher i helgen. En med juniorerna imorgon å en med damerna på lördag. Så det blir mycket innebandy i helgen å det känns skojj. Hoppas bara att det går bra å ja int suger, vilket det finns stora chanser för. Gillar inte det där med press att prestera -känns så himmla jobbigt. Om man bara kunde få ha roligt å kunna le under matcherna. Det börjar bli för ovanligt. Men jag försökte under förra matchen men de blev pankaka, eftersom jag inte blev lika seriös kändes de som. Men jag vill ha den där känslan av hur skojj de är!! saknar den ibland. 
Men ni lär ju få höra hur det går. dock efter helgen efersom jag nog inte kommer ha nå tid över. 

Sen så äre råå pepp på London. hoppas påsklovet kommer snabbt å varar lääänge!=) skojjsigtskojjsigtskojjsigt.. jag studdsar av glädje!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0