le är min favoritsyssla

har inte orkat, haft tid att skriva. Även detta är stulen tid från något som kallas plugg. Detta störande, stressande, jobbiga ord som torterar oss.
men i kort..
  • varit på fbu-övning i helgen, skojj
  • haft mina färsta två körlektioner, mindre skojj mer nervöst
  • börjat inse saker om mig själv som jag inte vågat tro och förvånats över (:])
  • varit på dålig humör och stört mig på saker
  • Varit på bra humör och fått skratta (min favoritsyssla förövrigt;))
  • inte fått ha en sovmorgon på mer än en timme sen julovet (är i seriöst behov av en!)
  • förmodligen spelat nån match jag glömt nämna (Vi har vunnit;D) 
  • För ett tag hittat tillbaka till det roliga med innebandy (hoppas att det fortsätter)  
  • ÄLSKAR mitt duntäcke, jag sover i himmlen!
  • håller på att bli sjuk, eller är sjuk. har i alla fall haft feber och ont i halsen hela dagen- skit också:(:(
Sen får vi se hur mycket skrivande de blir i framtiden, blir mycket annat nu ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0