.

Har varit duktig idag! jätte duktig! Har städat hela mitt rum, grundligt, under alla skrymslän och vrår jag kunde komma på (men har säkert missat nått ändå:]). Det behövdes, var nästan en hälsofara att vistas där inne;) hihi, hur gick det så långt elin? humm..;) jag har blivit så lat på sista tiden. Vet inte varför. Men jag ska försöka bättra mig. sen har jag tvättat ungefär hälften av mina kläder idag. Och det var de kläder som av någon andledning låg utanför garderoben. Haha! Så det tog typ hela dan, vart runt 4 fulla maskiner (fanns lita tvätt i tvättstugan å, så allt va int mitt, men nästan:]). sen har jag tagit mig i kragen (pappa hjälpe lite med;)) och varit ute å sprungit:D  Så nu kan ja vara stolt över mig skälv. Men då har jag i å för sig inte pluggat till det avgörande matteprovet imorgon:S  Mindre bra:S:S:S 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0