hoppas de int ska regna lika mke som förra sommarn:S

foto: jag, tagen i london
Okej seg ja vet... men här kommer de: jagharSOMMARLOV=D=D!!!
de har inte riktigt sjunkit in än, men de kommer. Vet att de typ har gått en vecka, men min hjärna tar tid på sig när det gäller omställningar. Å så ska jag tillbaka till balder imorgon:S ja du hörde rätt, å klockan 8 till o me:O ska på en sån här arbetsteknik kurs för semestervikarier. Å den ska hållar i metodsalarna på balder. men ja kan ju trösta mig me att ja känner till salen bättre än någon annan där kommer göra:/ ;P Men lite ironiskt känns de! DEn ska hur som hällst ta 4h och det känns uthördligt då ja får betalt och den inte är lika jobbigt som intruduktionsdagen på torsdag som ska vara i 7h, på en för mig okänd plats:S Fast ja får ju betalt där me å det är det enda som gör att jag inte gnäller så öronen blöder på mina föreldrar.
imorse så var jag också i stan 8, men för att ta kortet å få mitt kommun-ID som jag alltid måste bära på mig när ja jobbar. Blev inge vidare foto, men jag har aldrig varit särskilt fotogenik(stavning?)!
Jag börjar i alla fall min inskolning på älsbaka hemtjänst den 13/7 å sen jobbar ja sommarn ut, så efter de här i veckan ha jag en månad av ingenting framför mig i alla fall. Så om någon känner för att göra nått? tveka inte att höra av dig!! även när jag jobbar så kommer det för det mästa bara vara kanske 5h per dag som vanligast, till och med att det ligger på morgonen! Fast med undagtag varje vacka.

Skolavslutningen gick bra. Hade kul under dagen/kvällen. Vart lite tidsfördriv, men de va inget som lite bra sällskap kunde göra roligt ändå!  Har en underbar klass ( när den dyker upp ;) ). Samma gällde för Bowlingen i lördags. Hade jättekul me de som kom, men de var bara 9 som kunde. Man undrar ju vad alla gör hela tiden? ;) Men jag antar att de har ett mer innehållsrikt liv än mig. :]
Sen så tog Elin K studenten i Onsdags, GRATTIS!!! =D hoppas att allt flyter på fint i framtiden!=D

i Fredags så var jag med Matild å ElinK i Bergsbyn å käkade glss å sedan for vi hem till Linnea som hade fått knät ur led. Vi såg på film, pratade å hade de trevligt.

Har läst ut första twilight boken och är inne på 150 sidor på andra. Hur j'vla bra som hällst!! jag grät i en timme i början av andra(tur att ingen var hemma;)). Ska inte säga nått om jag råkar avsöjöa för nån som inte läst den/dom, men jag har lovat johanna H att smsa så fort ja läst ut andra. det har nämligen varit en het diskusion i klassen om vem som är bäst -Edward eller Jakob?. Å jag tror att johanna hoppas att ja ska vara på hennes sida å gilla Edward eftersom alla andra verkar föredra Jakob. kanske kan man misstänka att New moon trailern har något med det att göra?!;) å ja ska inte ljuga, om man bara gick efter utseende så..!
Hade tänkt försöka att inte bli en sån twilight-nörd, men jag måste erkänna mitt nederlag och inse fakta -att jag inte kan motstå den beroendeframkallande effekt boken har:] jäklar vad Stephenie Myer är duktig på att skriva!!
Förlåt malin, jag försökte men är inte stark nog(a) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0