snart kan jag släppa skolan helt, men inte än..

Röstade idag. Hoppas att alla andra, som får, gjorde desamma! Har ju blivit peppad av min samhällslärare som inte är rädd att säga vad han tycker om de som inte röstar. Å jag håller med honom, i mindre hårda ord dock;) haha. Han är grymt duktig lärare i alla fall, synd att vi inte kommer ha han så mycket mer.
Det verkar vara en trend bland våra lärare, alla de bra verkar försvinna. Kommer tillexempel sakna Marit, hon är en frisk fläckt bland alla "vanliga lärare";) Inte för att våra andra andra lärare är dåliga, men de som haft Marit fattar.

Jag har gjort klart det mästa skoljobbet(under stress:S) men har fortfarande kvar en ganska stor bit.
Förra veckan hade ja mattenationella på torsdagen, så jag satte allt krut på de! å på kvällen så slocknade ja snabbt så ja hann inte börga på idrottsuppgiften osm jag hde till på fredag:S Så när ja komm hem på fredag så satte ja mig me de. Mne det var en stor uppgift och det gick segt så ja blev klar kl5 på morgonen:S den skulle ha varit inne senast 0.00, men hon hann ju ändå inte läsa nått innan dagen efter så de gjorde nog inget. Men jag var inte så pigg dagen efter;)
Och i torsdags satt ja till 4 på natten med näringsläran. Stängde av datorn vid tre å tänkte att ja va klar, men så fort ja lagt mig så komme ja på att ja hade glömt hela diskussionsdelen:S så det blev skrivet för hand -med det kom in i tid i alla fall;)! Men f'*n va trött ja va på fredagen!!;):] Dålig planering Elin!!!! Sen vart ja idag klar med psykologin som skulle ha varit inne i fredags, men jag hade redan fått mitt betyg så förhoppningsvis gör det inte så mycket:]
Men tråkit nog så har jag mer. Har nämligen prov nu på tisdag:O Det är nämligen så att jag hade gjort bra ifrån mig på mattenationella och fick precis VG, inte förr att ja inte är jätteglad(det vet de som hörde mitt lilla tysta skrik när ja fick veta:];)), men eftersom jag fått G på allt annat så ska jag få göra ett prov på tisdag å se om jag får VG eller G:S ganska skrämmande att det hänger på ett prov:O

Sen har jag väldigt lite skola i veckan. Ledig måndag. Tisdag sjunga i kören på ettornas avslutning, matteprov och idrott. Onsdag ledig och Torsdag avslutning. Men ska gå på stan, va me kommpisar och fördriva tiden med att kanske ta mig ut och springa för ovanlighetens skull;):] Hoppas att det blir bar väder bara, men det ser ju inte ut så:S


dessutom Grattis till Linnea som fyller 18 stora år idag!:D   
och grattis i förskott till ElinK som fyller 19 imorgon och tar studenten i veckan:D
gud va stora vi håller på att bli, nästan skrämmande.

Kommentarer
Postat av: linnea=)

Tackartackar! :D

2009-06-08 @ 12:59:08
URL: http://lbystedt.blogg.se/
Postat av: elin

tack tack =)

2009-06-08 @ 22:16:29
URL: http://sweeteyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0