...

Igår var ja på arbetsteknikskurs inför sommarjobbet. Vart mke roigare än jag trodde då både Agnes å Malin var där. Malins kompis Anna som å var där skulle jobba på samma ställe som jag, så jag fick lära känna henne å. Hon var jätte trevlig, så de kanske inte blir så farligt att jobba. Det var i all fall som en repition för mig å malin, men man fick ju betalt för att friska upp minnet, å då de inte var tråkigt så var de mer än värt de! Och efteråt så åt ja å agnes på frasses=D
Jag passade å på att lämna tillbaka ett par skor då ja likas va i stan, å ja parkerade i parkeringshus för första gången -läskigt! men det gick utan skrapmärken på bilen;)
Väl hemma så gjorde ja mke lite å somnade så småningom i soffan(a) ;) sen när jag vaknat så kom sanna förbi=D

Idag har varit en helt ovärd dag. Vaknade av att mamma vart less på att ja sov (verkar ha blivit en vana för henne). Hon ville att ja skulle klippa gräset, å eftersom jag lovat tidigare i veckan så var de bara att köra igång utan gnäll (jag lyckades nästan i alla fall(a)). anars så har dagen bara flytit på väldigt snabbt. har hjälp till med mat, funderat på att fara ut och springa fler än en gånger under dagen(å hör och häpa -ja har än inte lyckats ta mig ut än å klockan är snart 12). Jag måste ta tag i den där psykiska spärren!! 

Imorgon så har jag 7 timmars intruduktionsdag. Börjar 8 å är klar vid 4:S Hoppas att de å blir roligare än väntat! Ska äta lunch där i mitten å och ja vet inte hur kul det kommer bli att äta ensam. För jag orkar int eförbereda nått så det blir till att äta nått ute. Kändes pinasmt att sitta själv:] 

På kväller far vi i alla fall vidre till stugan där vi sover, å sen på fredag far vi vidare till kungsön å kusinerna. Å är där till midsommar som traditionen allltid varit.  Men det verkar som om nån (idiot) har kommit på idén att vi kanske ska vara i Noret om det blir dåligt väder. jag orkar bara inte de, då måste man ju engachera(stavning?) sig i att få alla sysselsatta å de är inte enkelt med 6 killar i olika åldrar! + att vi inte är de närmasta av kusiner å knappt pratar. Kan bli pressad stämning ibland. Hoppas de inte blir så i år, vi har ju alla blivit ett år äldre?! Sen får vi ju å se vad de är för tjej som kommer me den här gången;)  
Man jag ser fram emot att få var me farmor lite å så att se farbror Pelle i pjäsen i Ratan dagen efter. Vi måste bara se till att hålla honom hel, eftersom han har en tendens att alltid göra illa sig på midsommar, å inte ens att det alltid har att göra med alkoholen. Hahaha han är en liten otursfågel!

Midsommar, 2007

Midsommar, 2008
brödernaStrandbergdeÄenVattenbalong,sånivet;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0